Hľadáme kolegov na pozíciu IT technická podpora s využitím nemeckého jazyka!
- IT podpora, technická podpora aplikácií v NJ prostredníctvom emailu a telefónu
(50 % komunikácie prebieha v NJ, 50% v AJ)
- riešenie zákazníckych sťažností a technických požiadaviek prostredníctvom Call-Ticket systému
- 1.st level support
- denný tím ( práca 5 dní v týždni 37,5 hod pracovný týždeň)
orientácia na zákazníka
komunikácia so zákazníkmi v NJ a v AJ
znalosti a skúsenosti v oblasti IT
časová flexibilita (práca na zmeny, resp.denný tím)
Riešenia v oblasti IT služieb pre národné a medzinárodné spoločnosti.
I, hereby consent to the processing of my personal data contained in the application for admission to employment, my CV, personal questionnaire, personal data obtained from the contact form on the company’s website and personal data obtained during the interview with Grain Slovakia s. r. about. according to Act No. 18/2018 Coll. on data protection (hereinafter “Act No. 18/2018 Coll.”) to Grain Slovakia s. r. o. for the purpose of employment mediation. The consent may be withdrawn in writing at any time, otherwise it has expired after 3 years from the date of its consent, and the data will be anonymized and further used for statistical purposes only. I also note that the rights of the data subject are regulated in § 59 et seq. of Act No. 18/2018 Coll. Hereby I declare, that the conditions of the processing of my personal data, I fully understand and consent knowingly, voluntarily, and without reservation.