Hľadáme kolegov na pozíciu IT technická podpora s využitím nemeckého jazyka!
- IT podpora, technická podpora aplikácií v NJ prostredníctvom emailu a telefónu
(50 % komunikácie prebieha v NJ, 50% v AJ)
- riešenie zákazníckych sťažností a technických požiadaviek prostredníctvom Call-Ticket systému
- 1.st level support
- denný tím ( práca 5 dní v týždni 37,5 hod pracovný týždeň)
orientácia na zákazníka
komunikácia so zákazníkmi v NJ a v AJ
znalosti a skúsenosti v oblasti IT
časová flexibilita (práca na zmeny, resp.denný tím)
Riešenia v oblasti IT služieb pre národné a medzinárodné spoločnosti.
Týmto udeľujem súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov uvedených v žiadosti o prijatie do zamestnania, v profesijnom životopise, osobnom dotazníku, osobných údajov získaných z kontaktného formulára na webstránke spoločnosti a osobných údajov získaných pri pohovore v spoločnosti Grain Slovakia s. r. o. podľa Z. č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov (ďalej len „Z.č. 18/2018 Z. z.“) spoločnosti Grain Slovakia s. r. o. na účely sprostredkovania zamestnania. Súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať, inak súhlas zanikne po uplynutí 3 rokov odo dňa jeho udelenia a údaje budú anonymizované a ďalej využívané výlučne na štatistické účely. Zároveň beriem na vedomie, že práva dotknutej osoby sú upravené v § 59 a nasl. zákona č. 18/2018 Z. z. Týmto prehlasujem, že podmienkam spracovania mojich osobných údajov som plne porozumel a súhlas udeľujem vedome, dobrovoľne a bez výhrad.