Zvládaš stresové situácie s ľahkosťou a nestrácaš hlavu, keď sa klientovi podarilo niečo, čo ani dodaný systém nepodporuje? S kľudom angličana rýchlo analyzuješ problém a hľadáš potenciálne súvislosti aj za hranicami tohto sveta? Máš skúsenosti s vedením tímu? Tak hľadáme práve teba.
- vedenie tímu 8 až 15 ľudí
- predchádzať incidentom a minimalizovať výpadky služby u zákazníka
- analyzovať vzniknuté incidenty a nastaviť opatrenia v čo najkratšom čase - identifikovať príčiny vzniku incidentov a predchádzanie ich opakovaniu
- zodpovedať za riadenie incidentov počas celého cyklu
- integrácia Jira do procesov
- zavedenie certifikácií a školení, personálny coaching
- zavedenie change managementu
- vytvorenie KPI parametrov
- zákaznícky prieskum
- zvyšovanie efektívnosti a účinnosti pri riadení procesov
- spolupracovať pri tvorbe podkladov pre zmluvy so zákazníkmi
- príležitostné cestovanie do zahraničia za zákazníkom
- minimálne 5 ročné manažérske skúsenosti s vedením a riadením tímu na podobnej pozícii v IT spoločnosti
- angličtina - plynulá, komunikácia so zahraničným klientom
- vodičský preukaz skupiny B
- Možnosť pracovať v stabilnej a úspešnej slovenskej spoločnosti s dlhou históriou (od 1996).
- Zaujímaví komerční zákazníci zo Slovenska aj zahraničia.
- Podpora vzdelávania školenia, certifikácie.
- Možnosť práce z domu.
- Možnosť pracovať na TPP/SZČO/s.r.o.
Spoločnosť poskytuje komplexné služby v oblasti IT. Zameriavajú sa hlavne na inovatívne riešenia pre zákazníkov z komerčnej sféry. Ich cieľom je pomáhať zákazníkom naplniť ich vízie pri vytváraní hodnôt prospešných pre nás všetkých. Dbajú pri tom na transparentný a férový prístup ku všetkým zainteresovaným stranám - zákazníkom, partnerom aj zamestnancom.
Zodpovedá za spokojnosť klientov s poskytovanými službami a riešeniami. Vedie tím a riadi procesy v spoločnosti.