Pre nášho klienta, spoločnosť poskytujúcu IT služby pre bankový sektor hľadáme SLA manažéra.
Pre nášho klienta hľadáme skúseného SLA (service-level agreement) manažéra, ktorý bude
zodpovedný za:
• sledovanie, eskaláciu a koordinovanie riešenia IT incidentov
• reporting pre zákaznika, riešenie problémov, SLA priamo so zákazníkom
• koordinovanie dostupnosti a výkonu kritických podnikových aplikácií, oddelení
• zabezpečenie lepšej správy IT a IT procesov
• Skúsenosti na pozícií SLA manažér prípadne IT analytik
• Skúsenosti s DevOps veľkou výhodou, ITIL znalosti
• Znalosť nemeckého jazyka na úrovni B2 je nevyhnutná
• Home office, počas Covid 100 %
• Stravné lístky plne hradené spoločnosťou
• Školenia hradené spoločnosťou
• Práca v medzinárodnej spoločnosti
Spoločnosť poskytuje profesionálne služby v oblasti IT už viac ako 10 rokov. Spoločnosť, ktorá
začínala s niekoľkými zamestnancami a predsavzatím poskytovať čo najlepšie služby, je teraz vysoko
hodnotená aj ich zákazníkmi.
Náš klient pôsobí v oblastiach:
• IT servis
• pevné a mobilné telekomunikačné služby
• IT služby - Cloud, IaaS, ITSM Box
• IT Service Desk
Spája atraktívnych zamestnávateľov a IT špecialistov s ohľadom na požiadavky a očakávania na oboch stranách.